Skip to main content

注:你正在编辑的一份前提条件指南。你所做的任何更改将影响包括此步骤的5指南

英语
西班牙语

正翻译步骤 3

Step 3
Use the attached plastic pull tab to remove the battery from the upper case.
  • Use the attached plastic pull tab to remove the battery from the upper case.

  • If you're installing a new battery, you should calibrate it after installation:

  • Charge it to 100%, and then keep charging it for at least 2 more hours. Next, unplug and use it normally to drain the battery. When you see the low battery warning, save your work, and keep your laptop on until it goes to sleep due to low battery. Wait at least 5 hours, then charge your laptop uninterrupted to 100%.

  • If you notice any unusual behavior or problems after installing your new battery, you may need to reset your MacBook's SMC.

Utiliza la lengüeta de plástico adjunta para remover la batería de la caja superior.

Si estás instalando una batería nueva, debes calibrarla luego de la instalación.

Cárgala hasta el 100% y luego sigue cargándola durante al menos 2 horas más. Luego, desenchúfala y úsala normalmente para drenar la batería. Cuando veas la advertencia de batería baja, guarda tu trabajo y mantén tu laptop encendida hasta que se duerma. Espera al menos 5 horas, luego cárgala de forma ininterrumpida hasta 100%.

Si observas alguna conducta inusual o algún problema luego de instalar tu batería nueva, podrías tener que reiniciar la SMC de tu MacBook

在开源创作共享许可协议下,你的投稿已被许可