跳转到主内容
英语
荷兰语

iPhone 7 Openingsprocedure

指南的前提条件

只有所有的必备指南都已被翻译,此翻译才会被认为是完整的。

iPhone 7 Vervanging van de pentalobe schroeven

指南信息

= 完成 = 未完成

      描述一下你正在修理的device的特别配件或组件。例如:电池

      创建一个标题。

      这个简短的一两句总结将会出现在搜索结果中。

      在读者深入阅读这份指南之前做好背景信息交流。

      说明(指南)步骤

      第 1 步

      Het verwarmen van de onderkant van de iPhone helpt de lijm, die het scherm op z'n plek houdt, te verzachten, wat het makkelijker maakt om de telefoon te openen.

      第 2 步

      Druk een zuignap op de onderste helft van het scherm, net boven de thuisknop.

      第 3 步

      Trek de zuignap omhoog met een constante kracht om zo een kleine opening tussen de schermmodule en de achterste behuizing te creëren.

      第 4 步

      Schuif de spudger naar links langs de linker onderhoek van de iPhone.

      第 5 步

      Schuif de spudger langs de linkerkant van de iPhone, beginnend bij de linker onderhoek en in de richting van de volumeknoppen en de luid-/stilschakelaar.

      第 6 步

      Steek het platte eind van een spudger in de rechter onderhoek van het toestel.

      第 7 步

      Trek de zuignap en zo het scherm omhoog en open de iPhone.

      第 8 步

      Trek aan het kleine lipje op de zuignap om deze los te krijgen en van het voorste paneel te verwijderen.

      第 9 步

      Schuif een openingsplectrum langs de bovenkant van de iPhone, tussen de achterste behuizing en het voorste paneel, om zo de overige lijm die het scherm vasthoudt, door te snijden.

      第 10 步

      Trek de schermmodule lichtjes weg van de bovenkant van de telefoon om deze los te maken uit de klemmen die de module aan de achterkant bevestigen.

      在开源创作共享许可协议下,你的投稿已被许可