跳转到主内容

修复你的物品

维修的权力

商店

英语
日语

正翻译步骤 6

步骤 6
Before you proceed, clear a separate workspace for disassembling your device. Working in the photo area will create a lot of unwanted clutter, complicating your photos—and any dirty parts will mar your white background.
  • Before you proceed, clear a separate workspace for disassembling your device. Working in the photo area will create a lot of unwanted clutter, complicating your photos—and any dirty parts will mar your white background.

  • Only switch to your photo table when you're ready to set up a shot.

作業に進む前に、デバイスを解体するためのスペースを確保してください。撮影エリアで作業をすると邪魔になる沢山のモノで溢れてしまいます。すると撮影がうまくいかず、白のバックグラウンドの背景に余分なものが写り込んでしまいます。

撮影の準備ができた時、撮影用テーブルに移ってください。