跳转到主内容

修复你的物品

维修的权力

配件 & 工具

英语
日语

正翻译步骤 4

步骤 4
The Famicom's miniscule 4W power supply won't be popping fuses anytime soon.
  • The Famicom's miniscule 4W power supply won't be popping fuses anytime soon.

  • That's about 2.5% of the power that the Xbox 360 devours.

  • Nintendo Famicom model number HVC-001, Made in Japan. We wouldn't want our Famicom any other way.

ファミコンの微小な4W電源は、すぐにヒューズが飛んでしまうことはありません。

これは、Xbox 360が消費するパワーのたった約2.5%です。

モデル番号HVC-001任天堂ファミコンは日本製で、それ以外のファミコンは存在しません。