跳转到主内容
英语
日语

正翻译步骤 19

步骤 19
Removing the vibrator assembly. It's new and... improved? Vibrator mechanisms seem to be one of those choices like Coke or Pepsi where there is never a clear answer. Apple keeps changing this part's design:
  • Removing the vibrator assembly. It's new and... improved?

  • Vibrator mechanisms seem to be one of those choices like Coke or Pepsi where there is never a clear answer. Apple keeps changing this part's design:

  • iPhone 4 (counterweight)

  • iPhone 4S (linear oscillating)

  • iPhone 5/5s (counterweight)

  • Based on appearances, we're guessing that Apple went with a linear oscillating design in this rendition of the iPhone.

バイブレーターアセンブリを取り外します。これは新しくなりました…改良されたのでしょうか?

バイブレーターのメカニズムは2つの種類があります。Appleはペプシかコーラ、どちらが好きか選びかねているようです。どちらを選んでも明確な答えはあってないようなものです。Appleはこのパーツのデザインをモデル毎に変更しています。

iPhone 4(カウンターウェイト)

iPhone 4S(リニア振動)

iPhone 5/5s(カウンターウェイト)

見た目の形状に基づいて、AppleはiPhoneのこのモデルではリニア振動のデザインを選択したのではないかと推測します。