跳转到主内容
英语
日语

正翻译步骤 5

步骤 5
It seems Apple is reluctant to switch from Pentalobe screws to good ol' regular Phillips screws. Luckily, we brought our Pro Tech Screwdriver Set to remove those pesky Pentalobe screws.
  • It seems Apple is reluctant to switch from Pentalobe screws to good ol' regular Phillips screws. Luckily, we brought our Pro Tech Screwdriver Set to remove those pesky Pentalobe screws.

  • While proprietary screws are not our favorite, we are happy that we don't have to go straight to heat.

どうやらAppleはペンタローブネジから古き良きフィリップス製プラスネジに交換するのをためらっているようです。ラッキーなことに、iFixit特製のPro Tech ドライバーセットがあればこのような特異のペンタローブネジでも対応できます。

Apple独自のネジは私たちのお気に入りではありませんが、少なくとも熱を当てなくても開口できるのはハッピーです。