跳转到主内容
英语
意大利语

正翻译步骤 3

步骤 3
Good news—this opening procedure doesn't require heat! Our pick/suction handle combo performs with gusto, so we skip the bonfire for now. There are also no booby trap cables or hidden components—our journey is off to a good start.
  • Good news—this opening procedure doesn't require heat! Our pick/suction handle combo performs with gusto, so we skip the bonfire for now.

  • There are also no booby trap cables or hidden components—our journey is off to a good start.

  • There's no wireless charging to be found here—but who needs that when you can charge from 0–70 % in 30 minutes with the stock 30 W charger?

  • Wireless charging does have its benefits—namely, reducing wear on the charge port—but it's so dreadfully inefficient that we're having a hard time warming up to it, other than as a backup feature. Still, the iPhone SE (2020) did manage to pack in wireless, and at a lower price.

Buone notizie: la procedura di apertura non richiede calore! La squadra formata da plettro e ventosa se la ride di gusto. Quindi, niente falò per il momento.

Inoltre non ci sono trappole esplosive sottoforma di cavi da strappare o componenti nascosti, quindi il nostro viaggio è iniziato bene.

Non c'è la ricarica wireless, ma a chi serve se con un caricabatterie di serie da 30 Watt collegato via cavo si copre lo 0-70% in 30 minuti.

La ricarica rapida ha i suoi benefici, in particolare la riduzione dell'usura della porta di ricarica, ma è così terribilmente inefficiente che non riusciamo a scaldarci per questa soluzione, se non considerandola una caratteristica di riserva. Tuttavia, l'iPhone SE (2020) è in grado di ricaricarsi senza fili e a un prezzo inferiore.

在开源创作共享许可协议下,你的投稿已被许可