跳转到主内容

注:你正在编辑的一份前提条件指南。你所做的任何更改将影响包括此步骤的2指南

英语
日语

正翻译步骤 1

步骤 1
Remove the two T6 Torx screws from each side of the hard drive (four screws total). You'll need to transfer these screws to your new hard drive if you're changing drives.
  • Remove the two T6 Torx screws from each side of the hard drive (four screws total).

  • You'll need to transfer these screws to your new hard drive if you're changing drives.

  • If you are installing a new hard drive, we have an OS X install guide to get you up and running.

ハードドライブの両側からT6トルクスネジを2本ずつ外します(計4本のネジ)

ハードドライブを交換する場合は、これらのネジを新しいハードドライブに移してください。

新しいハードドライブを装着する際は、OS X インストールガイドを参照してください。