跳转到主内容
英语
荷兰语

iPad Pro 10.5" Openingsprocedure

指南信息

= 完成 = 未完成

      描述一下你正在修理的device的特别配件或组件。例如:电池

      创建一个标题。

      这个简短的一两句总结将会出现在搜索结果中。

      在读者深入阅读这份指南之前做好背景信息交流。

      说明(指南)步骤

      第 1 步 — Verwarm een iOpener

      Het scherm wordt door sterke lijm op z'n plek gehouden. Om het scherm dus van de lijm te scheiden, zul je de lijm eerst met behulp van een iOpener, föhn of warmtepistool moeten verwarmen.

      第 2 步 — Creeër een opening

      Bescherm, als het scherm van je iPad gebarsten is, je ogen en je huid. Bedek het scherm met een laag tape om de glasscherven bij elkaar te houden en om ervoor te zorgen dat de zuignap zich vast kan zuigen. Als alternatief kun je een stuk sterke tape als handvat gebruiken.

      第 3 步 — Snijd de lijm aan de onderkant van het toestel door

      Snijd de lijm onder het scherm door door je plectrum langs de onderkant van het scherm richting de linker onderhoek te schuiven.

      第 4 步 — Snijd de lijm aan de linkerkant van het toestel door

      Verwarm de linkerzijde van de iPad gedurende twee minuten, of totdat het toestel te warm is om comfortabel vast te houden.

      第 5 步

      Leg je iOpener gedurende twee minuten op de bovenkant van je iPad, of tot deze net te warm is om comfortabel aan te raken.

      第 6 步

      Steek een derde openingsplectrum in de linker bovenhoek van de iPad.

      第 7 步

      Leg je iOpener tot slot gedurende twee minuten op de rechterzijde van de iPad of tot deze te warm is om comfortabel aan te raken.

      第 8 步

      Steek een vijfde openingsplectrum in de opening aan de bovenkant van de iPad in de buurt van (maar niet direct op) de naar voren gerichte camera.

      第 9 步

      Til de schermmodule vanaf de bovenkant op en schuif het scherm vervolgens naar boven (door het naar je toe te trekken) richting de jack-aansluiting en de naar voren gerichte camera tot de schroef diede batterij-aansluiting bevestigt zichtbaar is.

      第 10 步

      Verwijder de 1.9 mm lange Phillips-schroef die de batterij-aansluiting bevestigt.

      第 11 步 — Informatie over de batterij-aansluiting

      Deze afbeeldingen laten zien hoe de batterij-aansluiting onder het logic board eruit ziet. Gebruik deze afbeeldingen als referentie bij het veilig loskoppelen van de batterij.

      第 12 步 — Koppel de batterij los

      Wees voorzichtig bij het isoleren van de batterij met behulp van een batterijblokker. De batterijcontacten zijn makkelijk te verbuigen, wat tot permanente schade kan leiden.

      第 13 步

      Til het scherm langzaam van de bovenkant weg en wees hierbij voorzichtig dat je de lintkabels niet beschadigt.

      第 14 步

      Gebruik een spudger om de twee zichtbare flexaansluitingen van het scherm los te koppelen door deze recht uit de contacten omhoog te duwen.

      第 15 步

      Daaronder zul je nog twee extra schermkabelaansluitingen vinden.

      第 16 步

      Verwijder de schermmodule.

      在开源创作共享许可协议下,你的投稿已被许可