跳转到主内容
英语
荷兰语

Openingsprocedure

指南信息

= 完成 = 未完成

      描述一下你正在修理的device的特别配件或组件。例如:电池

      创建一个标题。

      这个简短的一两句总结将会出现在搜索结果中。

      在读者深入阅读这份指南之前做好背景信息交流。

      说明(指南)步骤

      第 1 步

      Het verwarmen van de onderkant van de iPhone helpt de lijm, die het scherm op z'n plek houdt, te verzachten, wat het makkelijker maakt om de telefoon te openen.

      第 2 步

      De volgende twee stappen demonstreren het gebruik van de iSclack, een handige tool die we aan iedereen aanraden die vaker reparaties uitvoert. Als je de iSclack niet gbruikt, sla je twee stappen over voor een alternatieve methode.

      第 3 步

      Houd je iPhone stevig vast en druk de handvatten van de iSclack naar elkaar toe om het scherm zo van de achterste behuizing van de telefoon te scheiden.

      第 4 步

      Als je een enkele zuignap met handvat gebruikt, druk deze dan vast aan de onderkant van de telefoon, maar vermijd het bolle deel van het glas.

      第 5 步

      Trek de zuignap omhoog met een stevige, constante kracht om zo een kleine opening tussen het voorste paneel en de achterste behuizing te creëren.

      第 6 步

      Schuif je openingsplectrum langs de linker onderhoek en via de linkerzijde van de iPhone naar boven. Snijd daarbij alle lijm door die het scherm aan het frame bevestigt.

      第 7 步

      Steek je openingsplectrum opnieuw in de onderkant van de telefoon en schuif deze nu langs de rechter onderhoek en via de rechterzijkant omhoog. Snijd ook hier alle lijm door die je onderweg tegenkomt.

      第 8 步

      De bovenkant van het scherm is bevestigd met zowel lijm als klemmen.

      第 9 步

      Trek aan het kleine uiteinde van de zuignap om deze van het scherm te verwijderen.

      第 10 步

      Open de iPhone door het scherm van links naar rechts open te klappen, alsof je de achterkant van een boek opent.

      在开源创作共享许可协议下,你的投稿已被许可