跳转到主内容
  1. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Verwijder 4 schoeven met TX15 schroevendraaier of 3mm inbus sleutel
    • Verwijder 4 schoeven met TX15 schroevendraaier of 3mm inbus sleutel

  2. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Steek brede platte schroevendraaier in sleuf onderaan armatuur, en wrik zijkant los. Let op voor lakbeschadiging ! Herhaal voor andere zijde. Steek brede platte schroevendraaier in sleuf onderaan armatuur, en wrik zijkant los. Let op voor lakbeschadiging ! Herhaal voor andere zijde. Steek brede platte schroevendraaier in sleuf onderaan armatuur, en wrik zijkant los. Let op voor lakbeschadiging ! Herhaal voor andere zijde.
    • Steek brede platte schroevendraaier in sleuf onderaan armatuur, en wrik zijkant los. Let op voor lakbeschadiging ! Herhaal voor andere zijde.

  3. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Open de aansluitdoos met een TX10 schroevendraaier. (2 schroeven) Open de aansluitdoos met een TX10 schroevendraaier. (2 schroeven)
    • Open de aansluitdoos met een TX10 schroevendraaier. (2 schroeven)

  4. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Bewaar de O-ring in de groef van het deksel.
    • Bewaar de O-ring in de groef van het deksel.

  5. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Koppel de 2 lampdraden los uit het keramisch aansluitblok met een 3,5 mm schroevendraaier. (Nooit vervangen door kunststof aansluitblok !)
    • Koppel de 2 lampdraden los uit het keramisch aansluitblok met een 3,5 mm schroevendraaier. (Nooit vervangen door kunststof aansluitblok !)

  6. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Demonteer en bewaar de doorvoerrubbertjes
    • Demonteer en bewaar de doorvoerrubbertjes

  7. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Schuif de alu afdekplaatjes uit hun groeven. Schuif de alu afdekplaatjes uit hun groeven.
    • Schuif de alu afdekplaatjes uit hun groeven.

  8. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Verwijder de grille
    • Verwijder de grille

  9. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Verwijder de 2mm inbus schroeven uit de tussenschot, en verwijder het tussenschot. Herhaal voor andere zijde. Bij hermontage : vergeet niet de rubber doorvoertjes in de voorziene groef te plaatsen ! Verwijder de 2mm inbus schroeven uit de tussenschot, en verwijder het tussenschot. Herhaal voor andere zijde. Bij hermontage : vergeet niet de rubber doorvoertjes in de voorziene groef te plaatsen !
    • Verwijder de 2mm inbus schroeven uit de tussenschot, en verwijder het tussenschot. Herhaal voor andere zijde. Bij hermontage : vergeet niet de rubber doorvoertjes in de voorziene groef te plaatsen !

  10. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Markeer met een kraspen tot waar de reflector komt. Da’s voor makkelijke hermontage straks.
    • Markeer met een kraspen tot waar de reflector komt. Da’s voor makkelijke hermontage straks.

  11. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Verwijder 4 stuks 2mm inbus schroeven uit reflector
    • Verwijder 4 stuks 2mm inbus schroeven uit reflector

  12. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Wrik de reflector los op alle 4 de hoeken. (Take it easy ! Al wat je nu scheef wringt moet je straks weer rechten ...)
    • Wrik de reflector los op alle 4 de hoeken. (Take it easy ! Al wat je nu scheef wringt moet je straks weer rechten ...)

  13. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Trek de houderclip wat open, en breng de lamp tot net boven de clip. Herhaal aan andere zijde. Trek de houderclip wat open, en breng de lamp tot net boven de clip. Herhaal aan andere zijde.
    • Trek de houderclip wat open, en breng de lamp tot net boven de clip. Herhaal aan andere zijde.

  14. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Verwijder reflector en lamp zover mogelijk. De lange draad hangt nog vast in een clip.
    • Verwijder reflector en lamp zover mogelijk. De lange draad hangt nog vast in een clip.

  15. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Verwijder de rubber doorvoer van de lange draad
    • Verwijder de rubber doorvoer van de lange draad

  16. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Trek de lange draad door de houderclip
    • Trek de lange draad door de houderclip

  17. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Verwijder de tweede rubber doorvoer van de lange draad
    • Verwijder de tweede rubber doorvoer van de lange draad

  18. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    Verwijder de oude lamp uit de reflector, en verwijder beide rubber einddoppen van de lamp.
    • Verwijder de oude lamp uit de reflector, en verwijder beide rubber einddoppen van de lamp.

  19. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    • Reinig de reflector met niet-schurende middelen

  20. 这个步骤还没有翻译 帮忙翻译一下

    • Hermonteer in omgekeerde volgorde. Raak hierbij de lamp NIET aan met de vingers, OF reinig op het einde met aceton of remmenreiniger.

终点

Stefan Van pellicom

于2011年04月05日注册

996 信誉积分

创作了2篇指南

0条评论

添加评论

浏览统计数据:

过去的24小时: 1

过去的7天: 2

过去的30天: 11

总计 249