简介

你的设备必须开了机,连接了互联网(大陆还需翻墙)并登录了谷歌账户。

你可以通过安卓设备管理器来:

- 在地图上查找设备

- 更改锁屏(密码,PIN码,图案)

- 恢复出厂设置 (!!! 你的数据会被清空 !!!)

如果你的设备已连接互联网并登录了谷歌账户,接下来看这个教程:

视频概述

  1. 确认设备必须处于开机状态,网络可用以及已安装谷歌。 确认设备必须处于开机状态,网络可用以及已安装谷歌。
    • 确认设备必须处于开机状态,网络可用以及已安装谷歌。

  2. 打开: www.google.com/android/devicemanager 输入你的谷歌账号,谷歌将会搜寻你的设备。
    • 打开:

    • www.google.com/android/devicemanager

    • 输入你的谷歌账号,谷歌将会搜寻你的设备。

  3. 此处有三个选项。 第一个选项是“设备铃声响起”
    • 此处有三个选项。

    • 第一个选项是“设备铃声响起”

    浏览我们的商店
  5. 第二个选项是“锁上”。 目前的屏幕锁会换成密码锁。请不要使用你的谷歌账号密码。 每次我都会用-1234:)
    • 第二个选项是“锁上”。

    • 目前的屏幕锁会换成密码锁。请不要使用你的谷歌账号密码。

    • 每次我都会用-1234:)

  6. 现在,进入设备的“设置” > “安全性”,便可设置你的屏幕锁。 现在,进入设备的“设置” > “安全性”,便可设置你的屏幕锁。 现在,进入设备的“设置” > “安全性”,便可设置你的屏幕锁。
    • 现在,进入设备的“设置” > “安全性”,便可设置你的屏幕锁。

  7. 你也可以将你的设备设置“恢复出厂设置”。 你的设备将会恢复出厂设置。 你的应用,照片,音乐以及所有设置都会被删除。在你抹除你的设备后,安卓设备管理将不可用。这个设置是永久的。我们不能抹除设备里SD卡的内容。 如果你设备不在线,这一设置将会你设备上线时实行。
    • 你也可以将你的设备设置“恢复出厂设置”。

    • 你的设备将会恢复出厂设置。 你的应用,照片,音乐以及所有设置都会被删除。在你抹除你的设备后,安卓设备管理将不可用。这个设置是永久的。我们不能抹除设备里SD卡的内容。

    • 如果你设备不在线,这一设置将会你设备上线时实行。

  8. 至此结束。 你成功了吗? 你成功了吗?
    • 至此结束。

    • 你成功了吗?

结论

这个教程不需要重新组装。

特别感谢这些译者︰

100%

开始翻译 ›

ZFix

于2013年12月09日注册

162,930 信誉积分

创作了304篇指南

团队

Master Techs Master Techs 的会员

Community

281 名成员

创作了792篇指南

Complain loudly to Google about the following message from ADM after trying to over-ride the screen lock with a password: "Since Google has verified that a screen lock is already set, the password you entered won't be needed." THAT'S THE WHOLE F@)_#$) POINT -- You don't know the password and ADM won't let you enter another one to unlock the screen.

Trent Lucas - 回复

If you forgot your pattern lock or screen password, ADM will replace it with a new, entered from the customer. You don't need to know the password.

ZFix -

TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE TOO MANY BUGS, PASSWORDS DON'T WORK, BE PREPARED TO LOSE YOUR PHONE. I FILED SUIT AGAINST G FOR INCONVENIENCE AND DAMAGES FOR $600K. JOIN ME: A1@intlcos.com.

Al Adams -

@zFix im trying this method and it says your phone, “your phone is already locked, you cannot put a new password”

can you help in any other method

regards

Haroon Gulzar -

ADM is not replacing the password. It keeps saying "Since Google has verified that a screen lock is already set, the password you entered won't be needed.".

My nephew forgot his password and we couldn't use ADM to reset it. In fact, I set a password on my Moto X to try and reset it from ADM, it says the same thing and won't reset it.

sodapop jam - 回复

浏览统计数据:

过去的24小时: 158

过去的7天: 1,088

过去的30天: 5,410

总计 387,301